انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر عطاران طوسی به عنوان «مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی»

انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر عطاران طوسی به عنوان «مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی»
دی ۲۵, ۱۳۹۹
517 بازدید

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عطاران طوسی به عنوان مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی منصوب شد. ✅ به گزارش روابط عمومی موسسه؛ طی حکمی از سوی ریاست محترم سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر عطاران طوسی به عنوان مدیر این موسسه […]

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عطاران طوسی به عنوان مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی منصوب شد.

✅ به گزارش روابط عمومی موسسه؛ طی حکمی از سوی ریاست محترم سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر عطاران طوسی به عنوان مدیر این موسسه فرهنگی تعیین شد.

? خدمت خالصانه و بي‌پيرايه به ساحت دين و دانش و فرهنگ در داخل و ۴۰ کشور خارجی و افتخار نقش آفريني ارزشمند در نظام مقدس جمهوري اسلامي، سوابق علمي، فرهنگي، مديريتي و بين‌المللي و مدرک تحصیلی دکترا از توفیقات ایشان به شمار می رود.

? لازم به توضیح است به منظور اجراي ساختار جديد آستان قدس رضوي و سازمان علمي و فرهنگي، قرار است آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، زیارتگاه شهید مدرس(ره) کاشمر، بقعه خواجه ربیع مشهد مقدس، فرهنگسرای حضرت امام رضا(ع) سبزوار و کتابخانه حضرت امام رضا(ع) قاین و خدمات فرهنگی خارج از حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در مساجد و حسینیه وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد مقدس و اعزام مبلغ و مداح به سایر نقاط میهن اسلامی زیرمجموعه این موسسه اداره گردد که قطعاً مدیر مجموعه نظارت بر امور تمامی اماکن مذکور را بر عهده خواهند داشت و این موضوع در تقویت فرهنگی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) تاثیر گذار خواهد بود.

✳️ در پایان حکم مدیر جدید موسسه آمده است ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطرۀ روحاني بزرگوار و پرتلاش، مرحوم مغفور، حجت‌الاسلام و‌المسلمين سيد رئوف سيد‌نژاد «تغمده الله بانوار عزه و رحمته»، و سپاس ويژه از برادر عزيز و سخت‌كوش و با تدبير، جناب آقاي قاسم زاده «سلمه‌الله» كه در ادامه خدمت ارزنده به مؤسسه بقاع متبركه در كنار مدير فقيد آن، در ماه‌هاي اخير نيز، به خوبي فعاليت ‌هاي مؤسسه را پيگيري نمودند و انتظار استفاده بهينه از وجود ايشان، بنابراین امور آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) توسط فردی بومی پیگیری خواهد شد.

✅ ان شاء الله مدیریت جدید موسسه در پيشبرد اهداف بلند ديني، علمي، فرهنگي و معنوي آستان مقدس و ملك پاسبان حضرت ثامن الحجج، علي بن موسي الرضا «عليه آلافُ التَّحِيَّهِ وَ الثَّنا» نقشي ارزنده و ماندگار‌ به ‌جاي‌گذارند و مورد عنايت ويژه‌ي حضرت ولي‌عصر«ارواحنا فداه» قرار گيرند.