حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره)

حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره)
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸
295 بازدید

دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و زیارت مرقد مطهر شهید آیت الله مدرس(ره) ، از خدمات ارزنده فرهنگی و عمرانی آستان قدس رضوی در این مجموعه بازدید کرد. در این بازدید محمد یعقوبی مدیر زیارتگاه شهید مدرس(ره) ضمن خیر مقدم، به […]

دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و زیارت مرقد مطهر شهید آیت الله مدرس(ره) ، از خدمات ارزنده فرهنگی و عمرانی آستان قدس رضوی در این مجموعه بازدید کرد.

در این بازدید محمد یعقوبی مدیر زیارتگاه شهید مدرس(ره) ضمن خیر مقدم، به ارائه گزارشی اجمالی از خدمات ارزنده آستان قدس رضوی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) پرداخت و گفت: الحمدلله به همت آستان قدس رضوی زیارتگاه این عالم وارسته به طرز باشکوهی بازسازی و سالیانه پذیرای خیل عظیم زائران از سراسر نقاط ایران بوده و با اجرای برنامه های متنوع دینی، مذهبی، آموزشی، عمرانی و ارائه خدمت به زائران در طول سال به قطب فرهنگی منطقه تبدیل شده است.

یعقوبی در پایان این بازدید خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیارتگاه فقیه معظم و مجاهد عالیقدر آیت الله مدرس(ره) و خدمات گسترده و ارزشمند فرهنگی از جمله کتابخانه، موزه، تربیت نونهالان قرآنی در مهدالرضا انجام می شود .

گزارش تصویری