پیام تسلیت به مناسبت شهادت سه تن از سربازان وظیفه دیار شهید پرور ترشیز در درگیری هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح بویژه

پیام تسلیت به مناسبت شهادت سه تن از سربازان وظیفه دیار شهید پرور ترشیز در درگیری هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح بویژه
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۶
216 بازدید

        بسم الله الرحمن الرحیم وَلاَتَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْواتَا بَلْ أَحْيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون اي پيامبر! هرگز گمان مبر كساني كه در راه خدا كشته شدند ، مردگانند ! بلكه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزي داده مي شوند.سلام خدا بر شهیدان ، بر انسان های آزاده و […]

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَتَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْواتَا بَلْ أَحْيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون اي پيامبر! هرگز گمان مبر كساني كه در راه خدا كشته شدند ، مردگانند ! بلكه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزي داده مي شوند.
سلام خدا بر شهیدان ، بر انسان های آزاده و بزرگی که جان بر سر پیمان نهادند و در راه خدا از خود گذشتند و با این فداکاری ، به برترین قله های انسانیت رسیدند و شیرین ترین پاداش الهی را چشیدند.
سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم ، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم ، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم ، سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند .
شهدا علاوه بر مقامات رفیع معنوی که زبان ها و قلم ها از توصیف آن و چشم ها و دل ها از مشاهده آن ناتوانند، مشعلدار پیروزی و آزادی و استقلال ملت اند و حق بزرگ آنان بر گردن ملت، بسی عظیم است.
شهادت مظلومانه جمعی از کادر وظیفه شناس و سربازان غیور نیروی انتظامی در درگیری هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح ؛بویژه شهدای عزیز دیار شهیدپرور ترشیز، حسین طاهریان از کاشمر، معین بیانی از بردسکن و امیر مکاری از خلیل آباد را به پیشگاه حضرت ولی عصر مهدی موعود(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت گفته،  ان شاالله خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین(ع) میهمان گرداند.

 روابط عمومی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره)