همزمان با سالروز تشکیل بسیج و در آستانه سالروز شهـادت آیت ا… مدس(ره) ؛ اجتماع هزاران بسیجی کاشمری در زیارتگاه شهید مدرس برگزار می شود

همزمان با سالروز تشکیل بسیج و در آستانه سالروز شهـادت آیت ا… مدس(ره) ؛ اجتماع هزاران بسیجی کاشمری در زیارتگاه شهید مدرس برگزار می شود
آذر ۳, ۱۳۹۵
207 بازدید

جانشین فرمانده سپاه کاشمر از برگزاری اجتماع هزاران بسیجی کاشمری همزمان با سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس خبر داد.  سرهنگ مسعود رحیمی مقدم در جلسه هماهنگی اجتماع بسیجیان کاشمر در زیارتگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس اظهار داشت: پنجم آذرماه هر سال که در تقویم کشور بنام سالروز […]

جانشین فرمانده سپاه کاشمر از برگزاری اجتماع هزاران بسیجی کاشمری همزمان با سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس خبر داد.
  سرهنگ مسعود رحیمی مقدم در جلسه هماهنگی اجتماع بسیجیان کاشمر در زیارتگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس اظهار داشت: پنجم آذرماه هر سال که در تقویم کشور بنام سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ نامگذاری شده است مظهر و جلوه عزت، اقتدار و اتحاد بسیجیان است.
وی برگزاری این اجتماع در نقاط مختلف کشور را حفظ انسجام و نمایش قدرت بسیجیان دانست و ابراز داشت: با گذشت ۳۷ سال از عمر پربرکت بسیج، همواره شاهد رشادت ها و سلحشوری های بسیجیان در عرصه های مختلف نظام و انقلاب بودیم که همواره تلاش می کنند در راه حراست از آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری، دشمنان را مرعوب و در اهداف و توطئه هایشان را خنثی کنند.
جانشین فرمانده سپاه کاشمر با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان، به ویژه برنامه های هفته بسیج در این شهرستان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تقارن هفته بسیج با ایام شهادت آیت الله سید حسن مدرس فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت و افکار این شهید زنده تاریخ است.
وی با تقدیر از همراهی و همکاری مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس در امر میزبانی از بسیجیان در این مجموعه فرهنگی و مذهبی یادآور شد: تلاش می کنیم با برنامه ریزی و رایزنی با پایگاه های مختلف بسیج بتوانیم در هر چه باشکوه تر برگزار شدن سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس که با حضور رئیس قوه مقننه، مسئولان کشوری و استانی در دهم آذرماه برگزار می شود گامی اثرگذار برداریم.
در ادامه مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: مجموعه زیارتگاه شهید مدرس به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه توجه و عنایت امام راحل و نیز مقام معظم رهبری به همت آستان قدس رضوی به مأمن و ملجأ مناسبی برای عاشقان و دلسوزان نظام، دین و انقلاب تبدیل شده است.
محمد یعقوبی با بیان این که زیارتگاه شهید مدرس کاشمر با داشتن مجموعه های مختلف، امکانات رفاهی و ارائه خدمات فرهنگی به قطب فرهنگی در منطقه تبدیل شده است یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم دشمنان انقلاب ، برنامه هایی مفید اعتقادی ، آموزشی و فرهنگی مناسب ویژه جوانان و نوجوانان با همکاری سپاه کاشمر اجرا کنیم.
وی با تأکید بر این که بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان نظام و انقلاب بیم آفرین است خاطر نشان کرد: بسیج اوج اقتدار و سربلندی ایران است که همواره با جان فشانی در راستای تحقق آرمان های مقدس نظام در تمامی صحنه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال و تأثیرگذار داشتند.
مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس با اشاره به این که حضور بسیج نشان دهنده عظمت، اقتدار و از خودگذشتگی است که توانسته دشمنان را در رسیدن به اهداف شان ناکام بگذارد تصریح کرد: هفته بسیج بهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسیجی در اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان است تا رشادت ها، جانفشانی ها و ایستادگی بسیجیان در برابر زیاده خواهی های استکبار مرور شود.
در این جلسه در خصوص اجرای حماسی و باشکوه اجتماع بزرگ بسیجیان کاشمر در جوار زیارتگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس به بیان نقطه نظرات و برنامه ریزی پرداختند.