همزمان با دهه کرامت دیدار خدام و کارکنان زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) و نمازخانه های میان راهی امام رضا(ع) با امام جمعه کاشمر

همزمان با دهه کرامت دیدار خدام و کارکنان زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) و نمازخانه های میان راهی امام رضا(ع) با امام جمعه کاشمر
مرداد ۲, ۱۳۹۷
208 بازدید

جمعی ازخدام افتخاری و مسئولان زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) به منظور تجدید بیعت با آرمان های ولایت و رهبری با امام جمعه کاشمر دیدار کردند .  در این دیدار مدیرمجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس(ره) با تبریک ایام دهه کرامت ، ضمن ارائه گزارشی از برنامه های زیارتگاه این شهید بزرگوار اظهار داشت : […]

جمعی ازخدام افتخاری و مسئولان زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) به منظور تجدید بیعت با آرمان های ولایت و رهبری با امام جمعه کاشمر دیدار کردند .

 در این دیدار مدیرمجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس(ره) با تبریک ایام دهه کرامت ، ضمن ارائه گزارشی از برنامه های زیارتگاه این شهید بزرگوار اظهار داشت : این مجتمع فرهنگی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و در تعامل سازنده با سایر ارگانها و نهادهای شهرستان گامهای مؤثری در راستای اشاعه فرهنگ رضوی برداشته است .

محمد یعقوبی در ادامه سخنان خود دهه کرامت را فرصتی برای آشنایی بیشتر با خاندان رسالت و درس‌آموزی از آنان و مظهر ابراز ارادت به خاندان عصمت و طهارت دانست و خاطر نشان کرد : به مناسبت ایام دهه کرامت برنامه های فرهنگی متنوعی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برای این ایام برای گروههای سنی مختلف در نظر گرفته شده است .

سپس صفرزاده مدیر مجتمع های میان راهی امام رضا(ع)  با ارائه گزارشی از عملکرد مجتمع های فرهنگی رفاهی امام رضا(ع) تأکید کرد :  این مجتمع ها با هدف ایجاد مکانی مناسب جهت ادای فرائض دینی  تسهیلات و امکانات رفاهی و بهداشتی احداث ، تا زائران حضرت ثامن الحجج(ع) با اطمینان خاطر در مسیر راهشان تردد نموده و از تسهیلات فراهم شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۹ مجتمع فرهنگی رفاهی و نمازخانه میان راهی امام رضا(ع) احداث شده است, گفت: این مجتمع ها در دو حوزه ی خدماتی و رفاهی فعال و بصورت ۲۴ ساعته آماده به خدمت رسانی هستند.

مدیر مجتمع های میان راهی امام رضا(ع) تصریح کرد: در شب میلاد باسعادت امام هشتم(ع) نیز جشن مهر بی کران باحضور خدام رضوی در ۱۴ نمازخانه بین راهی برگزار و با بسته های متبرک از مسافران پذیرایی خواهدشد.

در پایاناین دیدار امام جمعه کاشمر در سخنانی اظهار داشت : کار در مجموعه های منتسب به حضرت رضا(ع) توفیق بزرگی است که خداوند به شما ارزانی داشته است .

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی گفت: خدارا شاکریم و مفتخریم در شهری زندگی می کنم که محل تدفین امامزادگان واجب التعظیم سیدمرتضی(ع), سیدحمزه(ع) و سیدمحمد(ع) و نیز شهید دین و سیاست آیت الله سیدحسن مدرس(ره) است که اکنون با وجود این اماکن مقدس کاشمر به همت آستان قدس رضوی به قطب بزرگ فرهنگی و مذهبی در استان شناخته می شود.

وی با بیان سجایای اخلاقی  آیت الله مدرس(ره) ، این شهید بزرگوار را سرمشق و الگوی امام راحل خواند که انقلابی به این عظمت را بنیان نهاد .

امام جمعه کاشمر در ادامه سخنان خود افزود این مکان مقدس امروز به برکت مدیریت توانمند و شما خدام افتخاری به مرکزی بزرگ فرهنگی ، علمی و مذهبی در سطح منطقه تبدیل شده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد .

 

گزارش تصویری