همزمان با دهه پایانی صفر صورت می‌گیرد: ارائه خدمات متنوع مجتمع میان راهی امام رضا(ع) مزداوند به زائران پیاده رضوی

همزمان با دهه پایانی صفر صورت می‌گیرد: ارائه خدمات متنوع مجتمع میان راهی امام رضا(ع) مزداوند به زائران پیاده رضوی
آبان ۱۵, ۱۳۹۶
177 بازدید

              نمازخانه و مجتمع میان راهی امام رضا(ع) در مزداوند برنامه‌های فرهنگی تبلیغی متنوعی را برای زائران پیاده رضوی برگزار می‌کند.به گزارش آستان نیوز، مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با بیان این خبر گفت: مجتمع میان راهی امام رضا(ع) در مزداوند در […]

 

 

 

 

 

 

 

نمازخانه و مجتمع میان راهی امام رضا(ع) در مزداوند برنامه‌های فرهنگی تبلیغی متنوعی را برای زائران پیاده رضوی برگزار می‌کند.
به گزارش آستان نیوز، مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با بیان این خبر گفت: مجتمع میان راهی امام رضا(ع) در مزداوند در ۱۰۰ کیلومتری مشهد قرار دارد و همزمان با دهه پایانی صفر بیشترین زائران پیاده رضوی از این مجتمع تردد می‌کنند.
حمزه سپهریان عنوان کرد: این مجتمع میان راهی در سال گذشته پذیرای بیش از ۸ هزار زائر بوده است که امسال سعی شده خدمات با بهترین کیفیت به زائران ارائه شود.
وی افزود: روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آبان ماه بیشترین حجم تردد از این مسیر انجام می‌شود که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، روحانی به نمازخانه میان راهی حضرت امام رضا(ع) مزداوند برای برگزاری نماز جماعت و پاسخگویی به سؤالات شرعی زائران اعزام خواهد شد.
سپهریان ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با حضور امدادگران، تهیه و توزیع غذای گرم، ارائه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی و توزیع بسته‌های فرهنگی و متبرک و سایر خدمات مورد نیاز زائران پیاده امام رضا(ع)  در این مجتمع انجام شده است.
مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره)تصریح کرد: مجتمع میان راهی امام رضا(ع) در مزداوند دارای دو نمازخانه مستقل برای آقایان و بانوان به مساحت ۴۰۰ متر مربع ، وضوخانه و سرویس بهداشتی مجهز به آب گرم، رستوران و آشپزخانه، موتور خانه، فضای باز کودکان، دو آلاچیق و سایه بان و بیش از ۵ هزار متر مربع محوطه سازی است که علاوه بر فضای نمازخانه، آلاچیق‌های این مجتمع برای استراحت زائران مفروش خواهد شد.
وی یادآور شد: مجتمع‌های میان راهی امام رضا(ع) در مزداوند، تربت جام و رباط سفید بیشترین حجم تردد زائران اهل سنت را دارا هستند که در این مجتمع‌ها سعی شده است خدمات متنوع فرهنگی تبلیغی به زائران ارائه شود.