مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر در زیارتگاه برگزار شد

مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر در زیارتگاه برگزار شد
تیر ۲۵, ۱۳۹۷
189 بازدید

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) کاشمر و با حضور جمع کثیری از عاشقان اهل البیت(ع) برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین کیانی کارشناس مذهبی این ویژه برنامه در این مراسم ضمن تبریک ولادت […]

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) کاشمر و با حضور جمع کثیری از عاشقان اهل البیت(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کیانی کارشناس مذهبی این ویژه برنامه در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به تبیین جایگاه والای دختر در اسلام پرداخت و گفت: یکی از افتخاراتی که اسلام برای خانواده‌ها داشته است، دختر داشتن است چرا که اعراب دختران خود را زنده به گور می کردند.

وی به بیان ویژگی‌های حضرت معصومه (س) پرداخت و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم حضرت عبادات ایشان است که باید الگوی دختران امروزی قرار بگیرد و از آن درس بگیرند.

این روحانی مسئول خاطرنشان کرد: دختران ایران اسلامی با الگو قراردادن زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (س)، جامعه اسلامی را به سر منزل کمال رهنمون خواهند کرد.

وی به نقش و جایگاه ویژه دختران در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: دختران با الگو گرفتن از حضرت معصومه (س)، رفتار محبت آمیز، آموزه های دینی و انس با قرآن می توانند سبب نزدیک شدن پدر و مادر، اقوام و خویشاوندان در خانواده ها شوند.

بنابراین گزارش; اقامه نماز جماعت مغرب و عشا, قرائت قرآن, سخنرانی و مداحی توسط علیرضا کارگر از جمله برنامه هایی بود که با عنوان ” مهر بی کران”در این شب سراسر نور و معنویت اجرا شد.

در پایان به بانوانی که هم نام با حضرت معصومه(س) بودند به قید قرعه جوایزی از سوی زیارتگاه شهید ایت الله مدرس(ره) به رسم یادبود اهدا شد.

گزارش تصویری