فرماندار کاشمر در جمع دانش آموزان ممتاز شهرستان : روحيه انقلابی و تلاش در دانش‌آموزان تقویت شود

فرماندار کاشمر در جمع دانش آموزان ممتاز شهرستان : روحيه انقلابی و تلاش در دانش‌آموزان تقویت شود
آذر ۱۴, ۱۳۹۵
177 بازدید

فرماندار كاشمر با تأکید بر اينكه رهبر معظم انقلاب، مسئولان و خانواده‌ها، اقتدار، اقتصاد قوی و پيشرفت علمی را از دانش‌آموزان مطالبه دارند، بیان کرد: روحيه انقلابی و تلاش بايد در دانش‌آموزان تقویت شود.     محمدحسن فرهادی ، فرماندار کاشمر ، در مراسم تقدير از دانش‌آموزان مقام‌آور این شهرستان در مسابقات كشوری و استانی […]

فرماندار كاشمر با تأکید بر اينكه رهبر معظم انقلاب، مسئولان و خانواده‌ها، اقتدار، اقتصاد قوی و پيشرفت علمی را از دانش‌آموزان مطالبه دارند، بیان کرد: روحيه انقلابی و تلاش بايد در دانش‌آموزان تقویت شود.

 

 

محمدحسن فرهادی ، فرماندار کاشمر ، در مراسم تقدير از دانش‌آموزان مقام‌آور این شهرستان در مسابقات كشوری و استانی كه طی سال تحصيلی ۹۵ـ ۹۴ موفق به كسب امتيازات اول تا سوم شدند، ابراز کرد: بدون شک اصلی‌ترین ذخاير هر كشور دانش‌آموزان آن هستند .
وی در این مراسم دانش‌آموزان را هدیه الهی به خانواده‌ها و کشور دانست ، اظهار کرد : زیربنایی‌ترین و اصلی‌ترین ركن هر كشور را آموزش و پرورش آن تشکیل می‌دهد .
فرهادی، اقتصاد قوی و مقاوم، پيشرفت علمی و روزافزون و روحيه انگيزشی و انقلابی را سه عامل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: همه مسئولان و به‌خصوص دانش‌آموزان و مسئولان آموزشی مؤظف هستند برای اقتدار و پيشرفت كشور تلاش کنند .
وی با بيان اينكه دانش آموزان بايد با فراگيری علوم پايه و داشتن انگيزش علمی كشور را به بالاترين درجات برسانند ، گفت : نسل تن‌پرور كشور را به سوی ركود سوق داده و نيازمند به خارج کشور می‌کند .
فرهادی خطاب به دانش آموزان برتر كاشمری ، بیان کرد : دانش‌آموزانی كه از نظر علمی از ديگران برتر هستند اين موقعيت را به خوبی حفظ و بر اساس علم به تلاش‌ خود برای كسب قله‌های بالاتر تلاش كنند .

 

 

 

در ادامه دکتر سعادتمند ، مدير آموزش و پرورش كاشمر با بيان اينكه دانش‌آموزان كاشمری با تلاش و كوشش خود، همراهی خانواده‌ها و برنامه‌ریزی مديران و معلمان توانسته‌اند در مسابقات مختلف برای شهرستان مقام كسب كنند، افزود : ۱۱ نفر از اين دانش آموزان در مسابقات كشوری و در رشته‌های حفظ، اذان، مطالعه و تحقيق، ورزشی و وبلاگ‌نويسی مقام اول تا سوم را كسب کرده‌اند.
مدير آموزش و پرورش كاشمر بیان کرد : ۱۲ نفر ديگر از این دانش آموزان نيز در مسابقات دیگر شركت کرده‌اند كه هنوز نتيجه نهايی آنها اعلام نشده است.
سعادتمند ادامه داد: تعداد ۱۴۴ نفر از دانش آموزان شهرستان با شركت در مسابقاتی همچون قرآن، شهيد پژوهی، احكام، نقاشی، مطالعه و تحقيق و رشته‌های ديگر موفق به كسب مقام اول تا سوم استانی شده‌اند كه رکورددار استان هستند.
وي با اشاره به اينكه ۷۹ نفر از دانش آموزان دیگر نيز در جشنواره خوارزمی، المپياد زيست، ادبيات فيزيك و سلول‌های بنيادي جزو منتخبان استانی قرار گرفته‌اند، گفت: هشت نفر از دانش آموزان كاشمر در شورای آموزش و پرورش استان عضو هستند .
مدير آموزش و پرورش كاشمر در ادامه با تأکید بر اينكه ۵۷ نفر از دانش آموزان مقطع سوم متوسطه در امتحانات نهايی موفق به كسب معدل بالای ۱۹ شده‌اند كه اين امر از موفقیت‌های ديگر دانش آموزان كاشمری است، تصریح کرد: تمامی اين موفقیت‌ها در كنار تلاش دانش آموزان به خاطر برنامه‌ریزی مديران، راهنمایی‌های دبيران پرتلاش و همراهی خانواده‌های اين دانش آموزان امکان‌پذیر شده است.
سعادتمند با تأکید بر اينكه كسی كه ديد وسيعی نداشته باشد به رشد نمی‌رسد، گفت: هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، عزم راسخ برای رسيدن به اهداف، نظم در كارها و توكل بر خدا در موفقيت دانش آموزان بسيار تأثیرگذار است.