ديدار مدير عامل آستانه حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) و زيارتگاه شهيد مدرس(ره) با مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی

ديدار مدير عامل آستانه حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) و زيارتگاه شهيد مدرس(ره) با مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی
خرداد ۱۱, ۱۳۹۵
217 بازدید

  سپهریان مدير عامل آستانه حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) و زيارتگاه شهيد مدرس(ره) با جناب آقاي توکلی زاده ديدار و انتصاب ايشان را به سمت مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی تبريك گفت. بنا به گزارش روابط عمومي مؤسسه، در اين ديدار سپهريان مديرعامل مؤسسه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی اداره کل […]

 

سپهریان مدير عامل آستانه حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) و زيارتگاه شهيد مدرس(ره) با جناب آقاي توکلی زاده ديدار و انتصاب ايشان را به سمت مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی تبريك گفت.

بنا به گزارش روابط عمومي مؤسسه، در اين ديدار سپهريان مديرعامل مؤسسه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی در انعکاس تصویری و خبری فعالیت های مجموعه در پرتال آستان قدس رضوی و رسانه ها در طول سال اظهار داشت توفیق خدمتگزاری به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و خدمت به اهل بیت(ع) توفیق بسیار ارزشمندیست که این عزت با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

ایشان به ارائه گزارش اجمالی از خدمات موسسه در شهرستان های طبس، کاشمر، قاین و ۱۹ مجتمع فرهنگی رفاهی و نمازخانه میان راهی حضرت امام رضا(ع) در ۵ استان کشور پرداخت و اظهار داشت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در شهرستان طبس و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) در شهرستان کاشمر طی حکمی تاریخی در تاریخ ۱۳۷۳/۴/۴ توسط مقام معظم رهبری به مرحوم حضرت آیت الله واعظ طبسی تفویض که نقطه عطفی در توسعه این دو شهرستان گردید و امروز این حکم بابرکت به حضرت آیت الله رئیسی تولیت عظمای آستان قدس رضوی تفویض و خوشبختانه این موسسه با انجام فعالیت های دینی، مذهبی و فرهنگی گسترده و عمیق، به قطب فرهنگی منطقه تبدیل و خوشبختانه با تسهیلات فراهم شده شاهد استقبال روز افزون زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از اقصی نقاط کشور و ۴۶ کشور خارجی در این دو مجموعه فرهنگی و نمازخانه های میان راهی حضرت امام رضا(ع) می باشیم.

مدیر عامل موسسه با استناد به حدیث ۱۳۳۴ قرب الاسناد که از امام جواد (ع) سوال شد، کدام یک از عموهایتان نسبت به شما مهربان تر رفتار کردند؟ فرمودند: حسین. حضرت امام رضا (ع) فرمودند: به خدا سوگند، فرزندم جواد درست گفته است؛ زیرا حسین نسبت به او خوش رفتارترین افراد بود و همچنین فرمایشات شهید مدرس(ره) در پاسخ رضاخان که گفت: سید از جان من چه می خواهی؟ می خواهم که تو نباشی و نیز در تهدید رضاخان که گفت دستور می دهم تو را بکشند و در وسط کفار دفن کنند فرمود: قبر من هر کجا باشد زیارتگاه خواهد شد ولی تو در جایی می میری که نه آب باشد و نه آبادانی. و همچنین برگزاری کنگره ملی امامزادگان در سال گذشته و پخش مستقیم جلسه ترتیل خوانی ویژه ماه مبارک رمضان در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از شبکه خاوران و درخواست پیگیری انعکاس به سایر شبکه ها و مراسم ویژه دهم آذرماه با حضور مسئولین کشوری و استانی در جوار بارگاه نورانی شهید آیت الله مدرس(ره) اشاره و خاطرنشان کرد امروز آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با فعالیت شبانه روزی به یکی از بهترین امامزاده های کشور تبدیل و به عنوان چهارمین حرم اهل بیت(ع) در سطح کشور مطرح است.

توکلی زاده مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی از حضور مدیرعامل و معاونت فرهنگی موسسه تشکر و از خدمات آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در شهرستان طبس، زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) در شهرستان کاشمر و نمازخانه های میان راهی امام رضا(ع) و آماده کردن زائران برای زیارت هشتمین امام همام تقدیر و اظهار داشت امامزادگان دخیره معنوی برای متوسل شدن مردم به خط ولایت هستند که وظیفه داریم فعالیت های آن موسسه را بطور مناسب پوشش دهیم.