در راستای توسعه برنامه های فرهنگی زیارتگاه در مناطق محروم ، جلسه روحانیون و رابطین فرهنگی روستاههای کاشمر و خلیل آباد برگزار شد .

در راستای توسعه برنامه های فرهنگی زیارتگاه در مناطق محروم ، جلسه روحانیون و رابطین فرهنگی روستاههای کاشمر و خلیل آباد برگزار شد .
آبان ۱۷, ۱۳۹۵
205 بازدید

  در این جلسه سپهریان مدیر عامل مؤسسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ائمه (علیهم السلام) و تقدیر از  شرکت کنندگان در جلسه ، اظهار داشت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت به نیازمندان و روستاهای کم برخوردار از امکانات علمی و فرهنگی ، این […]

 

در این جلسه سپهریان مدیر عامل مؤسسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ائمه (علیهم السلام) و تقدیر از  شرکت کنندگان در جلسه ، اظهار داشت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت به نیازمندان و روستاهای کم برخوردار از امکانات علمی و فرهنگی ، این مؤسسه بر آن است برنامه های فرهنگی خوبی با همیاری روحانیون مستقر در روستاهها برگزار نماید .
ایشان با اشاره به آسیب های اجتماعی که نوجوانان را در روستاها تهدید می نماید خاطر نشان کرد این مجتمع آمادگی دارد نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه های مختلف قرآن و معارف اسلامی ، نماز و دعا ، تبلیغات و انتشارات مذهبی ، فرهنگی و هنری برای گروههای سنی مختلف در روستاها برگزار نماید تا شاهد رشد ارتقاء سطح فرهنگی و علمی در مناطق محروم باشیم .
 سپهریان با تأکید بر خدمات قابل توجه کتابخانه مجتمع به مشتاقات علم و دانش افزود : امروز به همت آستان قدس رضوی در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) فعالیتهای چشمگیری در بخش های عمرانی و فرهنگی صورت گرفته  که با همکاری و همیاری رابطین فرهنگی و روحانیون مستقر در روستاها ، بهره مندی از این ظرفیت عظیم فرهنگی برای مناطق کم برخوردار فراهم آمده است .  
در ابتدای این جلسه یعقوبی مدیریت مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) اهم برنامه های فرهنگی زیارتگاه را تشریح نمود .