حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در زیاتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره)

حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در زیاتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره)
تیر ۲۵, ۱۳۹۷
211 بازدید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی به همراه فرمانداران شهرستان های کاشمر و بردسکن از زیارتگاه شهید مدرس(ره) کاشمر بازدید کردند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همراه با فرمانداران شهرستان های بردسکن و کاشمر به زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) مشرف و طی بازدیدی با فعالیت‌های این مجموعه آشنا شد. جعفر مروارید مدیرکل […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی به همراه فرمانداران شهرستان های کاشمر و بردسکن از زیارتگاه شهید مدرس(ره) کاشمر بازدید کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همراه با فرمانداران شهرستان های بردسکن و کاشمر به زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) مشرف و طی بازدیدی با فعالیت‌های این مجموعه آشنا شد.

جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ.و ارشاد اسلامی استان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و زیارت مرقد مطهر شهید آیت الله مدرس(ره)، از موزه , کتابخانه و سایر خدمات ارزنده فرهنگی و عمرانی آستان قدس رضوی در این مجموعه بازدید کرد.

در این بازدید محمد یعقوبی مدیر زیارتگاه شهید مدرس(ره) ضمن خیر مقدم، به ارائه گزارشی اجمالی از خدمات ارزنده آستان قدس رضوی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) پرداخت و گفت: الحمدلله به همت آستان قدس رضوی و پیگیری های لازم زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) به طرز باشکوهی بازسازی و سالیانه پذیرای خیل عظیم زائران از سراسر نقاط ایران و حتی خارج از کشور بوده و با اجرای برنامه های متنوع دینی، مذهبی، آموزشی، عمرانی و ارائه خدمت به زائران در طول سال به قطب فرهنگی منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های لازم دراین زیارتگاه ، کتابخانه شهید آیت الله مدرس(ره) کاشمر در سال های قبل به عنوان کتابخانه مشارکتی برتر در کشور معرفی شده است.

یعقوبی در پایان این بازدید خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیارتگاه فقیه معظم و مجاهد عالیقدر آیت الله مدرس(ره) و خدمات گسترده و ارزشمند فرهنگی از جمله کتابخانه، موزه، تربیت نونهالان قرآنی در مهدالرضا انجام شده است.

گزارش تصویری