جلسه هم اندیشی نخستین دوره مسابقات کشوری دوچرخه سواری جایزه بزرگ جام شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد .

جلسه هم اندیشی نخستین دوره مسابقات کشوری دوچرخه سواری جایزه بزرگ جام شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد .
آذر ۱, ۱۳۹۵
174 بازدید

جلسه هم اندیشی نخستین دوره مسابقات کشوری دوچرخه سواری جایزه بزرگ جام شهید آیت الله سید حسن مدرس(ره) با حضور مدیریت مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) ، ریاست اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت دوچرخه سواری کاشمر برگزار شد . محمد یعقوبی امروز در جلسه هماهنگی و تصمیم گیری برای برگزاری مسابقات کشوری […]

جلسه هم اندیشی نخستین دوره مسابقات کشوری دوچرخه سواری جایزه بزرگ جام شهید آیت الله سید حسن مدرس(ره) با حضور مدیریت مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) ، ریاست اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت دوچرخه سواری کاشمر برگزار شد .

محمد یعقوبی امروز در جلسه هماهنگی و تصمیم گیری برای برگزاری مسابقات کشوری جایزه بزرگ دوچرخه سواری جام شهید مدرس که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت دوچرخه سواری کاشمر در زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد افزود: مجموعه زیارتگاه شهید مدرس در سال های اخیر با  برگزاری آئین استقبال از دوندگان جاده ولایت توجهی خاص به حوزه ورزش در سطح شهرستان دارد؛ لذا اگر در راستای معرفی شخصیت شهید مدرس فعالیت و یا برنامه ورزشی برگزار شود از آن استقبال و حمایت خواهیم کرد.

وی با ابراز خرسندی از حسن سلیقه مسئولان شهرستان در امر نامگذاری مسابقات کشوری دوچرخه سواری جایزه بزرگ با عنوان جام شهید مدرس ابراز داشت: خوشحالیم که در آئین پایانی این دوره مسابقات در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس میزبان دوچرخه سواران حرفه ای شرکت کننده، ورزشکاران کاشمری و مسئولان کشوری و استانی هستیم.

مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس با اشاره به این که آستان قدس رضوی به عنوان متولی زیارتگاه شهید مدرس تا کنون اقدامات فرهنگی و عمرانی گسترده ای در دو دهه اخیر در این مجموعه انجام داده است خاطر نشان کرد: خوشبختانه با اقدامات و فعالیت های انجام شده این مجموعه به یک قطب فرهنگی در منطقه تبدیل شده است به طوری که با برگزاری مناسبت ها و مراسم های مختلف شاهد استقبال باشکوه مردم هستیم.
وی با بیان این که به منظور جذب قشر جوان در برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی آماده هر گونه همکاری و همراهی در این زمینه هستیم یادآور شد: با توجه به این که جوانان و نوجوانان زیادی  در حوزه ورزش فعالیت می کنند اگر بتوانیم به همراه فعالیت های ورزشی یک پیوست فرهنگی ضمیمه کنیم قطعا موفق تر خواهیم بود.

در ادامه رئیس هیئت دوچرخه سواری کاشمر نیز با تقدیر از نگاه و توجه ویژه مجموعه زیارتگاه شهید مدرس در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی  و مذهبی گفت: امیدواریم با حمایت ها و همکاری هایی که در زمینه برگزاری نخستین دوره مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ بتوانیم شاهد استمرار آن در سال های آتی باشیم.
علی منظم اسماعیل پور با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات یادآور شد: در این راستا اطلاع رسانی های لازم برای شرکت ورزشکاران دوچرخه سوار از سطح کشور توسط فدراسیون دوچرخه سواری انجام شده است و پیش بینی می شود بیش از ۱۵۰ دوچرخه سوار حرفه ای در این رقابت شرکت کنند.
محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر نیز ضمن ابراز خرسندی از حمایت و پشتیبانی مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس در امر برگزاری این دوره از مسابقات، خواستار توجه آستان قدس در امر احداث یک مجموعه ورزشی در جوار زیارتگاه جهت استفاده جوانان این منطقه شد.
گفتنی است نخستین دوره مسابقات کشوری دوچرخه سواری جایزه بزرگ جام شهید آیت الله سید حسن مدرس با حضور ۱۵۰ دوچرخه سوار از نقاط مختلف کشور به میزبانی کاشمر برگزار می شود.