جلسه درس اخلاق مسئولین شهرستان با بیانات امام جمعه محترم کاشمر ، با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستان در زیارتگاه برگزار گردید .

جلسه درس اخلاق مسئولین شهرستان با بیانات امام جمعه محترم کاشمر ، با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستان در زیارتگاه برگزار گردید .
آذر ۱۸, ۱۳۹۲
164 بازدید

          حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه محترم کاشمر در این جلسه با بیان فرازی از خطبه نهج البلاغه امیر المؤمنین حضرت علی (ع) مدیران و مسئولان را به مشورت با افراد صالح برای پیشبرد اهداف خود و نهادی که مشغول به خدمت هستند توصیه نمودند .ایشان در ادامه سخنان خود در […]

 

 

 

 

 

حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه محترم کاشمر در این جلسه با بیان فرازی از خطبه نهج البلاغه امیر المؤمنین حضرت علی (ع) مدیران و مسئولان را به مشورت با افراد صالح برای پیشبرد اهداف خود و نهادی که مشغول به خدمت هستند توصیه نمودند .
ایشان در ادامه سخنان خود در بحث جایگاه صحیح مشورت مطالبی به این شرخ عنوان داشتند : بخيل را در مشورت كردن دخالت نده كه تو را از نيكوكارى باز مى ‏دارد و از تنگدستى مى ترساند . ترسو را در مشورت كردن دخالت نده ، چو نكه در انجام كارها روحيّه ی تو را سست می كند . حريص را در مشورت كردن دخالت نده كه حرص را با ستمكارى در نظرت زينت مى‏ دهد . همانا بخل و ترس و حرص ، غرائز گوناگونى هستند كه ريشه آنها بدگمانى به خداى بزرگ است . بدترين وزيران تو كسى است كه پيش از تو وزير بدكاران بوده و در گناهان آنان شركت داشته ، پس مبادا چنين افرادى محرم راز تو باشند زيرا كه آنان ياوران گناهكاران و يارى دهندگان ستمكارانند .
در ابتدای این جلسه مدیریت مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) و مدیریت شرکت برق منطقه ای کاشمر گزارشی در خصوص حوزه مدیریتی خود ارائه نمودند .