جشن ورود به قرآن نوآموزان مهدالرضا برگزار شد .

جشن ورود به قرآن نوآموزان مهدالرضا برگزار شد .
دی ۹, ۱۳۹۵
268 بازدید

  در آستانه بزرگداشت حماسه نهم دی ؛ جشن ورود به قرآن نونهالان مهدالرضا کاشمر سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار گردید. در این محفل معنوی که با حضور ۱۰۵ نفر از نونهال و والدین گرامیشان انجام شد ، پس از قرائت قرآن توسط نونهال مهدالرضا ، پخش سرود […]

 

در آستانه بزرگداشت حماسه نهم دی ؛ جشن ورود به قرآن نونهالان مهدالرضا کاشمر سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار گردید.
در این محفل معنوی که با حضور ۱۰۵ نفر از نونهال و والدین گرامیشان انجام شد ، پس از قرائت قرآن توسط نونهال مهدالرضا ، پخش سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) ، محمد یعقوبی مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت ا…مدرس(ره) ضمن گرامیداشت نهم دیماه ؛ روز بصیرت و تجدید بیعت امت با مقام عظمای ولایت به مطالبی در خصوص انس با قرآن و اثرات و برکات تلاوت این کتاب اسمانی در زندگی شخصی افراد اشاره و اظهار داشت : قرآن کتاب اسمانی و کامل که از طرف پروردگار باریتعالی بعنوان راهنمای بشریت برای سعادت دنیوی و اخروی نازدل گردیده و طبق آیه شریفه « ما فرطنا فی الکتاب من شیء» و ما از هیچ چیز در قرآن فرو گذار نکردیم .
مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) با تأکید بر اینکه نونهالان مهدالرضا از رشد و شکوفایی بهتری نسبت به سایرین در دوران تحصیلی برخوردارند خاطر نشان کرد آغاز تعلیم و تربیت فرزندانتان با آموزش قرآن توفیق الهی است که والدین محترم باید قدردان باشند .
لازم به توضیح است چهاردهمین دوره قرآنی مهدالرضا در مقطع قبل از دبستان و آموزش قرآن و احادیث اخلاقی به نونهالان در سال تحصیلی جدید در حال برگزاری است .
از برنامه های این مراسم می توان به اجرای دکلمه ، سرود و نمایش توسط نونهالان مهدالرضا اشاره داشت .