تجلیل مدیرعامل موسسه به نمایندگی از آستان قدس رضوی از دانش آموزان دبیرستان حضرت آیت الله خامنه ای خلیل آباد

تجلیل مدیرعامل موسسه به نمایندگی از آستان قدس رضوی از دانش آموزان دبیرستان حضرت آیت الله خامنه ای خلیل آباد
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
208 بازدید

    همزمان با ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر و در آستانه سالروز شهادت امام مهربانی ها حضرت امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) به اتفاق جمعی از کارکنان و خادمین زیارتگاه به نمایندگی از آستان قدس رضوی از دانش آموزان دبیرستان حضرت […]

 

 

همزمان با ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر و در آستانه سالروز شهادت امام مهربانی ها حضرت امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) به اتفاق جمعی از کارکنان و خادمین زیارتگاه به نمایندگی از آستان قدس رضوی از دانش آموزان دبیرستان حضرت آیت الله خامنه ای خلیل آباد که برای ابراز همدردی با همکلاسی‌ بیمار خود موهایشان را تراشیدند تجلیل نمودند.
       بنا به گزارش روابط عمومی موسسه، در این مراسم که با حضور فرماندار، مدیریت و معاونین آموزش و پرورش، اعضاء شورای اسلامی شهر خلیل آباد و مدیریت و مربیان آموزشگاه انجام شد، سپهریان مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) از حرکت ارزشمند و فاخر دانش آموزان  به نیکی یاد کرد و افزود: پس از هماهنگی های لازم به نمایندگی از سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در این مکان آموزشی حضور یافته تا مراتب تقدیر و تشکر مسئولین آستان ملک پاسبان رضوی را از دانش آموزان عزیز اعلام نماییم.
ایشان اظهار داشت: آنچه که شما آینده سازان میهن اسلامی در حد وسع و توان به لحاظ همدردی با همنوع و دوست و همکلاسی خود انجام دادید رفتار بسیار انسان دوستانه ای است که در  مکتب حیات بخش اسلام و روایات ائمه معصومین(علیهم السلام) سفارش زیادی شده است. این کار مقدس سبب می شود که در جامعه معنویت گسترش پیدا کند، انسانیت زنده شود و اسلام، دین و مکتب ما رشد کند.
      سپهریان ضمن استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که شهید حججی را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های اسلامی و انقلابی خواندند و فرمودند: «شهید حججی عزیز در دنیایی که روزنه ‌های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد، خداوند این واقعیت را با شهید حججی به همه اثبات کرد و با بزرگ و عزیز کردن او و نماد ساختن از او نشان داد که نسل جوان امروز، این‌گونه مخلصانه و صادقانه در پی جهاد فی سبیل الله است، و این، آیت الهی و نشانه‌ی خدا و معجزه‌ی جاری انقلاب است.» تصریح کرد: همانطور که همه ما شاهد بودیم خون شهید حججی انقلابی دیگر بود، در طول تاریخ اتفاقات مختلفی رخ داده است ولی آنچه باعث ماندگاری و ارزشمندی حرکت ها شده، مقدس بودن آن است. کار وقتی با اخلاص و برای رضای خداوند متعال باشد، بسیار مقدس و ماندگار است. شاید تراشیدن موهای شما دردی از آلام همنوع و خانواده اش کم نکند، اما اینکه شما نوجوانان پاک این قدم با ارزش را برداشته و ابراز همدردی کردید، مسلما نزد خداوند متعال ماجورید و اجر فراوان دارید.
مدیرعامل موسسه در پایان از فرماندار، مدیریت و معاونین آموزش و پرورش، اعضاء شورای اسلامی، مدیریت و معلمین دبیرستان و دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است به رسم یادبود، ضمن عضوپذیری رایگان دانش آموزان عزیز در کتابخانه شهید آیت الله مدرس(ره)، هدیه متبرک فرهنگی به آنان و همچنین پدر دانش آموز تحت درمان تقدیم و مقرر شد این دانش آموزان میهمان خوان پربرکت امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در مهمانسرای حضرت باشند.
روابط عمومی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره)