برگزاری « همایش دینی و معرفتی » همزمان با دهه کرامت

برگزاری « همایش دینی و معرفتی » همزمان با دهه کرامت
تیر ۳۰, ۱۳۹۷
191 بازدید

همزمان با دهه کرامت به همت مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس(ره) « همایش دینی و معرفتی »با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی کارشناس ارشد مشاوره و خانواده در هیئت امام جعفر صادق(ع) برگزار گردید . حجت الاسلام والمسلمین موسوی کارشناس و مشاور خانواده سخنران این مراسم معنوی بود. وی در مورد مسائل و […]

همزمان با دهه کرامت به همت مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس(ره) « همایش دینی و معرفتی »با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی کارشناس ارشد مشاوره و خانواده در هیئت امام جعفر صادق(ع) برگزار گردید .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی کارشناس و مشاور خانواده سخنران این مراسم معنوی بود.

وی در مورد مسائل و مشکلات خانواده ها و راه های مقابله با آن, وظایف هر یک از زوجین در مقابل یکدیگر و نیز الگوگیری از سبک زندگی ائمه اطهار به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه نگاه دین مبین اسلام به بانوان نگاهی ارزشمند و مقدس است، تصریح کرد: از نگاه اسلام، زن نظیر مرد اختیار دارد و مسئولیت پذیر است و از نظر تربیتی و اخلاقی در کانون خانواده تاثیر گذار می باشد.

این کارشناس خانواده تربیت پذیری فرزندان در محیط خانواده را از وجود مادر دانست و خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی مادر و همسر در موفقیت و اعتلای شخصیت اعضای خانواده نقش غیرقابل انکاری دارند و باید با بهره گیری از سبک و سیره زندگی اهل البیت(ع) فرزندان خود را اسلامی تربیت کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات و برخی ناهنجاری ها در جامعه نتیجه فاصله گرفتن از فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اهل بیت(علیه السلام) است، گفت: راه برون رفت از مشکلات و رسیدن به سعادت و خوشبختی در گروی الگوگیری از سبک و زندگی ائمه اطهار(علیه السلام) است.

گزارش تصویری