آئین رونمایی از کتاب «اردوگاه شهدای تخریب» در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره)

آئین رونمایی از کتاب  «اردوگاه شهدای تخریب» در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره)
دی ۱۸, ۱۴۰۰
247 بازدید

به گزارش روابط عمومی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا علیهاسلام و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار علی عاصمی مراسم رونمایی از کتاب «اردوگاه شهدای تخریب» با حضور نویسنده آن مجید جعفر آبادی، فرماندار، مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان کاشمر و اهالی کتاب و رسانه در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید […]

به گزارش روابط عمومی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا علیهاسلام و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار علی عاصمی مراسم رونمایی از کتاب «اردوگاه شهدای تخریب» با حضور نویسنده آن مجید جعفر آبادی، فرماندار، مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان کاشمر و اهالی کتاب و رسانه در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.
مجید جعفر آبادی نویسنده این کتاب عنوان کرد:
این کتاب کارنامه عملیاتی و مأموریت های پاکسازی گردان تخریب قرارگاه کربلا در قطع رقعی و دارای۵۸۴ صفحه به نگارش درآمده است.
جعفرآبادی خاطر نشان کرد:
قالب این کتاب به صورت کارنامه ای است و جلوه بسیار جذابی از خاطرات افراد متعدد یگان هاست. گرچه این گردان در طول سال‌های دفاع مقدس نام هاي مختلفي مانند بچه های شهید عاصمی داشت اما به نام تخریب قرارگاه کربلا معروف تر است.
نویسنده این کتاب در پایان مراسم گفت:
این کتاب به یاری و همت بیش از صد نفر نیروی تخریب که خاطرات خود را بیان کرده اند، آماده گردیده و ادای دینی نسبت به شهدای گردان به ویژه سردار عاصمی است.

 

گزارش تصویری