مراسم وداع با شهید گمنام و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام فاطمیه در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره)

مراسم وداع با شهید گمنام و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام فاطمیه در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره)
دی ۱۴, ۱۴۰۰
171 بازدید

به گزارش روابط عمومی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مراسم سخنرانی و سوگواری و وداع با پیکر شهید گمنام در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد. در این مراسم روایتگر دوران دفاع مقدس حاج عظیم ابراهیم پور با اشاره به ویژگیهای […]

به گزارش روابط عمومی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مراسم سخنرانی و سوگواری و وداع با پیکر شهید گمنام در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد. در این مراسم روایتگر دوران دفاع مقدس حاج عظیم ابراهیم پور با اشاره به ویژگیهای یاران امام زمان(عج) و وظایف منتظران ، به تشریح و تبیین مکتب حاج قاسم پرداخت و نامگذاری مکتب حاج قاسم توسط مقام معظم رهبری صرفاً یک مکتب دینی نیست بلکه مکتب دینی انقلابی انسان ساز برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی  با تأکید بر اینکه عظمت حاج قاسم سلیمانی اینجاست افزود: حاج قاسم وقتی وارد میدان شد که علمدار جبهه حق ‌و مقاومت است و همه معادلات جهان، یهود و نقشه جامع اینها را از درون نابود کرد و نقشه کامل شکست خورد.

سردار ابراهیم‌پور خاطر نشان کرد : امروز رویش های مکتب حاج قاسم سلیمانی در ایران و کشورهای مختلف نشان از آن دارد که مکتب حاج قاسم فقط ایرانی نیست بلکه مکتبی اسلامی و جهانی است که تمام دنیا در حال برقراری ارتباط با این مکتب هستند .

راوی دفاع مقدس اظهار داشت : یکی از مهمترین ویژگی های مکتب حاج قاسم ولایتمداری و التزام به ولایت فقیه است. تاریخ نشان داد کسانی که نماینده امام،  مسلم بن عقیل را در کوفه تنها گذاشتند در کربلا هم امام را یاری نکردند و در مقابل او ایستادند. در حاشیه این مراسم نیز عزاداران با پیکر شهید گمنام وداع نمودند.

سردار ابراهیم‌پور گفت : در آینده به برکت امثال زحمت‌کشان دولت، شهدای گمنام، حاج قاسم سلیمانی و آنهایی که آستین بالا زدند تا برای رهبری سربازی کنند موفق می‌شویم، هرچند کمبودهایی هم وجود دارد اما معادلات جهان به نفع جمهوری اسلامی رقم می‌خورد.

 

گزارش تصویری